Luahan Hati Zila Mengapa Beliau Bermain Kayu Tiga...Mesti Ramai Yang Tak Percaya Dengan Kata-Katanya


Keempat, Zilla Seeron,28, Mengesahkan Sudah Empat Bulan Dia Dan Suaminya,Along Raja Lawak
Tidak Tinggal Sebumbung.

Menurutnya Yang Ditemui Pada Majlis Rumah Terbuka Mawi,Di Sini Semalam,Mereka Kini Dalam
Proses Perceraian Apabali Suaminya Memfailkan Saman Nusyuz.

"Ya,Memang Benar Sayang Dan Suami Dalam Proses Perpisahan.Dia(suami) Telah Pun Memfailkan
Saman Nusyuz Yang Mendakwa Saya Keluar Rumah Pada 25 MAC Lalu Dan Gagal Menjalankan
Tanggungjawab Sebagai Isteri Dan Ibu.

"Saya Lihat Hubungan Kami Sudah Tidak Boleh Diselamatkan Lagi.Apa Yang Pasti Keretakan Rumah
Tangga Bukan Kerana Orang Ketiga , Sebaliknya Tiada Sefahaman,"Ujarnya Sambil Menangis.

Dalam Pada Itu Zila Turut Meluahkan Kerinduan Terhadap Anak Tunggalnya Ahmad Danial,5,Yang Kini
Berada Dalam Jagaan Along Dan Keluarganya Di Johor.

"Kami Memang Membuat Persetujuan Untuk Danial Dijaga Oleh Along . Sebulan Saya Hanya
Dibenarkan Berjumpa Dengannya Sebanyak Dua Kali Sahaja Dan Tidak Boleh Bermalam.

"Memang Saya Terlalu Rindukan Danial. IBU Mana Yang Tidak Sayangkan Anak Sedangkan Sebelum Ini
Saya Menjaganya Sepenuh Masa. Selepas Kehidupan Lebih Stabil, Saya Pasti Akan Menuntut Hak
Jagaan Anak,"katanya.


apa2 pun lepas ni semoga jodoh berkekalan
Luahan Hati Zila Mengapa Beliau Bermain Kayu Tiga...Mesti Ramai Yang Tak Percaya Dengan Kata-Katanya Luahan Hati Zila Mengapa Beliau Bermain Kayu Tiga...Mesti Ramai Yang Tak Percaya Dengan Kata-Katanya Reviewed by admin on 08:00 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.